۱- آشنائی مردم با وظائف و مسئولیتهای دستگاهها و سازمانهای دولتی
۲- آگاهی مردم از نحوه و مراحل انجام کارها
۳- آشنائی مردم با قوانین و مقررات مربوط به فعالیت ها
۴- بوجود آوردن محیطی جهت بیان نظرات و پیشنهادها و احیانا شکایات مردم
۵- استفاده از نظرات مردم و کارشناسان جهت اصلاح روشهای انجام کار
۶- افزایش اثر بخشی و کارائی در سازمانها
۷- کسب رضایت ارباب رجوع از سازمانها
پیام نوروزی مقام معظم رهبری و اعلام سال ٨٤ به عنوان سال پاسخگویی به مردم از سوی ایشان، موضوع طرح تکریم و تحقق واقعی آن را پررنگ تر از گذشته کرد و وظایف سازمانها و دستگاه های دولتی را نیز سنگین تر نموده است . زمانی رضایت مردم و ارباب رجوع به دستگاه های اجرایی حاصل می آید که هر یک از آنها راه های رسیدن به هدف را هموار ساخته باشند و آنچه باعث موفقیت برخی سازمان ها در پیاده سازی طرح تکریم گردیده است، در درجه نخست اعتقاد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع در بقاء و تداوم کاری سازمان است و درجه بعد ایجاد ساختار سازمانی برمبنای مشتری مداری و مشتری محوری می باشد .
در این راستا کمیته طرح تکریم و تحول اداری مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) اقداماتی انجام داده است که اهم آن به شرح زیر است :
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود