شبکه بهداشت و درمان شوط

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

مدیریت دفتر پرستاری بیمارستان : مرتضی نصرالله زاده هاسونی   تلفن تماس : 34277489  داخلی :  109

سوپروایزر بالینی بیمارستان : سمیه ابراهیمی/ ولی امیریان/ رضا الهی فر/ زهرا قلیزاده/ فاطمه نقی نژاد

سوپروایزر آموزشی بیمارستان : سینا پاشازاده

تلفن تماس : 34277489  داخلی :  114 و 116

پست الکترونیکی : Hospital.shout@umsu.ac.ir

شرح وظایف سوپروایزر بالینی بیمارستان :
 

1-مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی توانبخشی

2-همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین

3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی

4-مشارکت و همکاری در برنامه ریزی آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان

5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان

6-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط

7-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط

8- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری مربوط به کارکنان، مددجویان، محیط و ... و اقدام جهت حل آنها

9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف

10- هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد

11-شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روش های مؤثرتر خدمات پرستاری و مامایی

12-شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ... بنا به صلاحدید)

13-تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )

14-هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده، مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی و توانبخشی

15-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری- رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ... طرح انطباق امور با موازین شرع )

16-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ... )

17-بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق

18-هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها

19-ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری، کمک و حمایت از آنها

20-مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و ...

21-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... ) و گزارش به مافوق

22-مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق: عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی

23-همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان، بررسی رضایتمندی کارکنان

24-همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری

25-همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

26-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی

27-نظارت بر حسن اجرای تعرفه های خدمات پرستاری
 
شرح وظایف سوپروایزر آموزشی بیمارستان :
  1. تعیین اهداف آموزشی ( کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت )
  2. تعیین نیاز های آموزشی ( مددجویان ، خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و مامایی و کارکنان جدید الورود )
  3. اولویت بندی نیازهای آموزشی
  4. تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
  5. اجرای برنامه های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروه ها
  6. تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخش های مرتبط
  7. تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی ، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
  8. پیشنهاد تهیه کتب ، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی
  9. تشکیل کمیته آموزشی ، پژوهشی پرستاری
  10. هماهنگی ، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزش مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
  11. پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان درفعالیت های آموزشی و پژوهشی
  12. همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیازسنجی آموزشی
  13. همکاری و هماهنگی با سوپر وایزربالینی و کنترل عفونت ، در امر آموزش
  14. همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
  15. ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید( به شکل کنفرانس ، جزوه / پمفلت و...)
  16. همکاری و مشارکت در انجام طرح پژوهشی

 

  1. هدایت و آموزش کارکنان در راستای :

الف : حسابرسی کیفی خدمات پرستاری و مامایی

ب: ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات

ج: ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو

  1. هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحد های ذیربط
  2. هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
  3. ثبت و گزارش کلیه فعالیت های آموزشی و نتایج حاصله به مدیرخدمات پرستاری
  4. کنترل و نظارت برآموزش های انجام شده در واحد های ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
  5. کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
  6. ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق
  • کنترل و حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
  • بررسی رضایت مندی مددجویان
  • بررسی رضایت مندی کارکنان
  1. کنترل و نظارت برشرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت های مختلف ) در برنامه های آموزشی بر اساس سرانه آموزش
  2.  مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری
  3. شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب