. نصب وراه اندازی سیستمهای کامپیوتری بیمارستان . مشارکت درراه اندازی شبکه های کامپیوتری باهماهنگی مرکزITدانشگاه . بازدید دوره ای ازرایانه های بیمارستان و رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری . انجام تنظیمات مربوط به شبکه جهت اتصال به اینترنت باهماهنگی مرکز IT دانشگاه . آموزش و راهنمایی پرسنل جهت رفع مشکلات سخت افزاری ونرم افزاری . پیشنهاد مشخصات تجهیزات شبکه مورد نیاز و برآورد قیمت آنها با هماهنگی مرکزITدانشگاه . ثبت لیست سخت افزاری کامپیوترهایی که کد شناسایی ندارند و ارائهآ ن به مرکزفن آوری اطلاعات . همکاری درنصب و راه اندازی و آموزش نرم افزارهای مربوط به حوزه خود . تهیه برنامه آموزشی برای کارکنان مربوط به واحد خود و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای برنامه . همکاری در مطالعه و ارزیابی فعالیتها و سیستمها و روشهای موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی در جهت نیل به اهداف سازمانی . عیب یابی شبکه LANواحد مربوطه و رفع عیوب با هماهنگی مرکز IT دانشگاه . نصب و راه اندازی نودهای جدید در واحد مربوطه و نظارت بر اجرای آن . نصب آنتی ویروس و انجام تنظیمات شبکه جهت اتصال به اینترنت و شبکه با هماهنگی مرکز IT دانشگاه . تست و تأیید طرحهای شبکهLAN واحد مربوطه . پیگیری علل سخت افزاری بروز اختلال یا قطع اینترنت . بررسی و کارشناسی کارکرد و اختلالات موجود درشبکه بیسیم واحد مربوطه . نظارت بر امنیت شبکه در واحد مربوط . کارشناسی فنی در تهیه نرم افزار برای واحد مربوطه وارائه گزارش مکتوب زیر نظرمرکز IT دانشگاه . ارائه مشاوره جهت استفاده از تجهیزات جدید . کارشناسی و نظارت بر کارکرد فنی نرم افزارهای واحد مربوطه . دریافت شماره سریال برای کامپیوترهای جدید خریداری شده برای واحدها و ثبت فایل مشخصات سخت افزاری آنها و اصلاح محل استقرار و کاربر آن در صورت جابجائی، به مرکزآمار و فن آوری . رفع اشکالات کاربران اتوماسیون اداری . نصب واصلاح ویندوز رایانه های واحد مربوطه و انجام تنظیمات مربوطه و سایر برنامه های کاربردی مور دنیاز . آموزش کاربران جدید اتوماسیون اداری . مدیریت و پشتیبانی از سیستم HISکه شامل موارد ذیل می گردد: . آموزش استفاده از سیستم به کاربران واحدها . رفع اشکالات کاربران در ثبت اطلاعات . انجام تعاریف سیستم شامل تعریف کاربران، تعریف بیمه ها به همراه جزئیات بیمه ای، تعریف اقدامات و ... . بررسی فرایندهای سیستم و ارائه راهکار مناسب