1. صدور درخواست تامین کالاها ( مصرفی و ملزومات اداری ، تجهیزات پزشکی ، فنی و مهندسی ونگهداری ) 2. کنترل سفارش برای کالاهای پر مصرف 3. صدور رسید و حواله انبار برای کالاها 4. کنترل و بررسی میزان مصرف کالاهای واحدها و بخش های درمانی در طول ماه 5. برنامه ریزی و زمانبندی برای توزیع کالا بصورت در هر ماه 6. توزیع کالا طبق برنامه زمانبندی شده در بخشها 7. درخواست خرید کالا جهت انبارها با توجه به نقطه سفارش و درخواستهای بخشها 8. تحویل درخواستها به تدارکات جهت خرید 9. تحویل اجناس خریداری شده توسط تدارکات طبق مقررات قانونی 10. رسید کردن کالا های خریداری شده و تحویل رسید به تدارکات 11. چیدمان و بسته بندی اقلام خریداری شده 12. صدور حواله جهت بخشها و تحویل کالا طبق حواله به واحدهای مختلف 13. رایانه ای کردن تمام اسناد و مدارک انبارها 14. بررسی اسناد و بایگانی اسناد
نوع فعالیت : مدیریت تدارکات و نظارت و خرید لوازم بیمارستان و پیگیری اسناد
لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.