1. نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی . 2. صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها . 3.سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی . 4.تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن . 5.صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط . 6. نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه . 7. شرکت در کمیسیونها ، سمینارها ، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق . 8. انجام مطالعات لازم در موار د ی از قبیل تشکیلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور . 9. تهیه مجموعه هدف ، وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت تائید آن . 10. انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی . 11. تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و .... . 12. برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی 13. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر 14. پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات 15.اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری 16.تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق 17. نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان 18. نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه 19. همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی 20. نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه 21. نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد 22. نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان 23.انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.