مدیریت دفتر پرستاری بیمارستان : سالار علیزاده تلفن تماس : 34277489 داخلی : 109
سوپروایزر بالینی بیمارستان : سمیه ابراهیمی/ ولی امیریان/ رضا الهی فر/ زهرا قلیزاده/ فاطمه نقی نژاد
سوپروایزر آموزشی بیمارستان : سینا پاشازاده
تلفن تماس : 34277489 داخلی : 114 و 116
پست الکترونیکی : Hospital.shout@umsu.ac.ir
1-مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی توانبخشی
2-همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی
4-مشارکت و همکاری در برنامه ریزی آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان
5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان
6-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط
7-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط
8- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری مربوط به کارکنان، مددجویان، محیط و ... و اقدام جهت حل آنها
9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف
10- هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
11-شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روش های مؤثرتر خدمات پرستاری و مامایی
12-شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ... بنا به صلاحدید)
13-تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )
14-هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده، مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی و توانبخشی
15-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری- رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ... طرح انطباق امور با موازین شرع )
16-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ... )
17-بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
18-هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها
19-ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری، کمک و حمایت از آنها
20-مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و ...
21-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... ) و گزارش به مافوق
22-مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق: عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی
23-همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان، بررسی رضایتمندی کارکنان
24-همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
25-همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
26-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی
الف : حسابرسی کیفی خدمات پرستاری و مامایی
ب: ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات
ج: ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود