English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: پنج شنبه ٢١ آذر ١٣٩٨


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش حبیبی از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوط

344 مورد پیامک نارضایتی و 269 مورد عدم دریافت خدمت

دکتر رضا قربانی این مطلب را گفت:که از ابتدای سال 1398 تاکنون از 251377 مورد نظرسنجی 344 مورد پیامک نارضایتی و 269 مورد عدم دریافت خدمت از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت شوط توسط کارشناس رضایت سنجی بررسی و پیگیری شده است.

دکتر قربانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط در مصاحبه با روابط عمومی گفت: با توجه به ایجاد بخش ارزیابی موارد عدم رضایت و عدم دریافت خدمات در سامانه یکپارچه بهداشت که یک گام مهم در برنامه ریزي براي بهبود ارايه خدمت بوده، کارشناس رضايت سنجي در طول سال از 251377 مورد نظرسنجی، 344 پیامک مورد نارضایتی و 269 مورد عدم دریافت خدمت از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت شوط از طریق مکالمه تلفنی بررسی و پیگیری نموده است که گزارش های ارزیابی ارائه خدمات بهداشتی، حاکی از رضایت اکثریت قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به واحدهای ارائه خدمت است که با این حساب میزان رضایت از خدمات دریافتی در شهرستان شوط حدود 97 درصد است. 

وی افزود: اهمیت راستی آزمایی ثبت خدمات و رضایت سنجی دریافت کنندگان خدمات به منظور برنامه ریزی مداخله ای و اصلاح نظام ارایه خدمات از طریق سامانه در راستای بالا بردن کیفیت خدمات بسیار ارزشمند است زیرا که رضایت مردم را به دنبال دارد.

مدیر شبکه در ادامه گفت:،با توجه به اینکه مراقبت های بهداشتی اصلی ترین مداخله و اقدام در سطح مردم است، نظام ارائه خدمات بهداشتی با این برنامه ارزیابی نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل خواهد کرد، با اصلاح مشکلات موجود و ارتقای میزان رضایتمندی به موازات گسترش نظام پایش و به روز نمودن آن براساس نیازهای گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت، دستیابی به بهبود کیفیت خدمات و در نهایت بهبود شاخص های سلامت جامعه تسریع خواهد شد.

 

 

 


١١:٣٨ - 1398/09/11    /    شماره : ٢٧٥٩٤    /    تعداد نمایش : ٧٢



خروج